Опрацювала 9 модуль.
Сьогодні обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання та як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
Проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів та створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні.
Працювала над ствренням інструментів для підсумкового оцінювання.
Сьогодні обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання та як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
Проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів та створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні.
Працювала над ствренням інструментів для підсумкового оцінювання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий